مبل صورتی

شناخت تعمیر و رویه کوبی مبلمان

مبل صورتی

شناخت تعمیر و رویه کوبی مبلمان

انواع پارچه های مبلی

انواع پارچه های مبلی

اولین کار بعد از انتخاب مبلمان و یا سپردن برای رویه کوبی مبل انتخاب پارچه است که بسیار مهم است . با شناخت از انواع پارچه مبلی می توانید در انتخاب خود آگاهانه عمل کنید .

پارچه مازراتی

پارچه مبلی مازراتی دارای دانه های بسیار ریز در پارچه می باشد که بصورت پیوسته و منظم همدیگر را دنبال نموده اند. علیرغم سایر پارچه ها، پارچه مبلی مازراتی خواب کمی دارد.

پارچه مبلی آرمان

پارچه مبلی آرمانی طرحی همانند اثر انگشت در نقش و نگار پارچه مبلی مازراتی.

پارچه مبلی پورشه

پارچه مبلی پورش دارای صطحی ساف و ساده می باشد و برای اغلب مبلمان راحتی از این پارچه استفاده می گردد. علیرغم سایر پارچه ها، پارچه مبلی پورش از کمترین میزان خواب در پارچه برخوردار است.

پارچه مبلی ساندرا

پارچه مبلی ساندرا یک پارچه جالب و ریز نقش می باشد که با مسطتیل های کوچک پوشیده شده است. برای مبلمان خود می توانید از این پارچه برای زیبایی و ترکیبی کار کردن استفاده نمایید.

پارچه مبلی اینترو

پارچه مبلی اینترو یکی از انواع پارچه مبلی های مورد استفاده در مبلمان راحتی می باشد که اغلب از آن برای کار های ترکیبی استفاده می شود

پارچه مبلی اینترو دارای برجستگی های سنگ مانند می باشد که ظاهر زیبایی دارد و نمای جالبی به مبل می بخشد.

پارچه مبلی فانتاسیا

پارچه مبلی فانتاسیا، پارچه ای برای اکثر مبلمان راحتی. پارچه مبلی فانتاسیا یک پارچه در سطح متوسط می باشد که در بیشتر مبلمان راحتی از آن استفاده می گردد. پارچه مبلی فانتاسیا دارای نقش و نگاری می باشد که در هنگام بکارگیری آن در مبلمان راحتی می تواند رنگ جالبی به مبل ببخشد.

این پارچه نیز همانند پارچه های مشابه خود دارای خواب می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.