مبل صورتی

شناخت تعمیر و رویه کوبی مبلمان

مبل صورتی

شناخت تعمیر و رویه کوبی مبلمان

خصوصیات یک صندلی خوب

بیشتر اوقات وقتی روی یک صندلی می نشینیم به خصوص اگر مدت زمان نشستنمان بیشتر از حد معمول باشد طول بکشد،خیلی زود خسته می شویم ودنبال یک وضعیت راحت تر می گردیم .برای این کار هم معمولا متوسل می شویم به تغییردادن وضعیت پاها ،ران و تنه خودمان .از مهمترین دلایل این راحت نبودن باید به دوچیز اشاره کنیم که اول بی اطلاعی خودمان در خصوص نحوه صحیح نشستن و دوم طراحی غیر فنی و نامناسب برخی صندلی ها می باشد

  ادامه مطلب ...

نکات مهم در شست وشو و نظافت مبلمان

فصل، فصل خانه تکانی است. فصلی که به سنت دیرینه ما ایرانی ها هر سال در ماه های پایانی آن خانم های ایرانی به نظافت کلی و زدودن گرد و غبار یک سال از چهره خانه می پردازند.

قطعا در این میان نظافت و شست وشوی برخی از لوازم، به ویژه لوازم گران قیمت دقت بیشتری می طلبد، زیرا عدم رعایت برخی از نکات ممکن است صدماتی به این لوازم وارد آورده و ما را ناچار به خرید یک نمونه جدید یا صرف بهایی هنگفت بابت تعمیرمبل و رفع و رجوع عیب و ایراد حاصله کند. به همین دلیل بهتر است به قول قدیمی ها «پیشگیری قبل از وقوع کرده» و با رعایت نکاتی از آسیب دیدگی لوازم خانه جلوگیری کنیم. در میان لوازم خانه مبلمان به دلیل اینکه در معرض ترین و پر استفاده ترین لوازم هستند نیاز به شست وشوی هر ساله دارند. با توجه به افزایش قیمت مبلمان طی سال های اخیر هم اکثرا سعی می کنند در نگهداری از آن نهایت دقت را کنند تا آسیبی به آن وارد نشود. اما شست وشو و گردگیری هر نوع مبلی نیاز به رعایت مواردی دارد که در این بخش ما به تفصیل بیان می کنیم. اگر به این موضوع علاقه مندید، اگر قصد دارید گرد و غبار و اثر یک سال استفاده مداوم از مبلمان را بزدایید و به دنبال راهکار مناسب هستید، این مطلب را بخوانید:

  ادامه مطلب ...

آموزش قدم به قدم تعویض رومبلی

صندلی و مبلمانی که استخوان بندی قوی اما روکش های زشت یا رنگ و رو رفته دارند را می توان با رومبلی های زیبا نونوار کرد. برای این کار هم لازم نیست کلی هزینه کنید و آن را به تعمیرگاه مبل بفرستید. خودتان در خانه با داشتن وسایل لازم می توانید این کار را انجام دهید.

پیش به سوی نونواری

  ادامه مطلب ...

تعمیر مبلمان قدیمی

با مبلمان قدیمی چه کنیم؟ آنها را دور بریزیم یا بازسازی نماییم؟

ممکن است در زیر زمین یا گوشه کنار منزلتان چند قطعه مبلمان رنگ و رو رفته پیدا شود. در اینگونه موارد باید ابتدا بررسی کنید آیا ارزش بازسازی دارند یا نه و اگر ارزش بازسازی داشتند باید ببینید از بین دو گزینه زیر کدامیک مناسب تر ست: ترمیم پرداخت موجود بر روی آنها، یا زدودن کامل پرداخت قدیمی و پرداخت مجدد آن.

ترمیم کنیم یا از خیرش بگذریم؟ در بیشتر موارد، آنچه باعث دلزگی افراد میشود پرداخت نامطلوب مبلمان نیست، بلکه عیوب ساختاری پیشرفته در آن است از جمله: روکش ورآمده و پارچه مبلی کنده شده، اتصالات ضعیف، قطعات شکسته و غیره. در اینگونه موارد پرداخت مجدد مبلمان شاید ارزش وقت و زحمت لازم را نداشته باشد.  ادامه مطلب ...

رویه کوبی مبل چیست ؟

رویه کوبی مبل چیست ؟


رویه کوبی مبل یکی از مشاغل وابسته به صنعت مبلمان است . و به کسانی که در این شغل مشغول فعالیت هستند رویه کوب میگویند . برخلاف نام ، رویه کوبی مبل عبارت است از کلیه فعالیتها و کارهایی که بر روی کلاف خام مبل انجام میشود تا به مرحله تکمیل و اماده سازی مبل کامل بیانجامد .

  ادامه مطلب ...